Solnedgång





FOTO:Jag

Åh så härligt det är med solnedgångar!
Blir en hel del foton på solnedgångar under detta vinterhalvår. Man har ju liksom inget annat fint att fota så att säga. Men mysigt är det, och tänk hur stor solen är egentligen, och vilken värme.
Jag funderar så himla mycket på rymden. Speciellt när jag är ute och går och jag ser stjärnorna... Tänk om inget egentligen finns. Vi kanske inte är något. Men ändå, något måste vi vara eftersom vi kan (exempelvis) drömma detta. Och tänk att rymden aldrig tar slut. Hur går det ihop sig?
Jaa ni! Jag blir helt snurrig bara jag tänker på allt detta....

Innan jag sätter sprätt på er fantasi och era hjärnceller så ska jag sätta punkt. ;)

Kommentarer
Postat av: Michaila

Ja det är verkligen så himla fint med solnedgångar :)

2011-02-07 @ 10:33:07
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Matildaz

Härliga bilder!

2011-02-07 @ 15:36:41
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0