Hoppträning 2/2



Mr. Friday:

Idag var det hoppträning för Mats! Jag började värma upp på egen hand, mycket i galopp. Gjorde lite tempoväxlingar och lät han jobba på volt i avslappnad form. Det var längesen han var såhär fin som han var, helt underbar :D Sen när lektionen började så galopperade vi över bommar och räknade språng. Vi hoppade igenom hästarna lite innan vi slutligen hoppade bana. Men när vi hoppade bana var varken Friday eller jag tillräckligt pigga. Friday stannade flera gånger vilket han aldrig gör!! Men jag får ju tänka på att det var hoppträning i både lördags och söndags så jag är nöjd ändå! :)


Sötast :D

(Skrev i presens även om det var igår(2/2) som jag red!)


Kommentarer
Postat av: Matildaz

Fin bild :)

2011-02-06 @ 15:23:59
URL: http://matildaz.blogg.se/
Postat av: Elkah

Hehehe.

2011-02-12 @ 20:26:22
URL: http://horseback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0