Jag skrattade och hoppades på att jag inte skulle dö



Hela jag skriker TRÖTT. Men det bryr vi oss inte om nu.

Natten spenderades (men vaffan, kan jag sluta säga spenderades!?!?) hos Caroline. Lite julegodis, filmen Hitch och mängder av skratt fick bli min kväll och natt. Trevligt som Sören var det. Dessvärre vare inte lika kul imorse när väckarklockan ringde och jag fick bege mig till jobbet. Men jag tänker SEMESTER! Bara spara pengar...

Idag efter jobbet drog jag upp till Mr Friday igen, ni vet grabben med många namn. Red ut en vända innan mörkret sänkte sin skrud över skogen. Freddan skötte sig. INTE. Han försökte sticka och jag vette Gud vad han höll på med. Skojsigt vare iallafall. Jag skrattade och höll tummarna på att jag inte skulle dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0