A few stuff from yesterday. Almenacka och ör(e)hängen!



Almenacka. SNÖ-örhängen.

Två klappar från igår. För er som tror på tomten säger jag: Tack så jättejätte mycket tomten! Vad bra att jag varit snäll i år. Och för er andra som, likt mig, inte tror på tomten längre men ändå tkr han är söt (1+1=3) så säger jag Tack så jätte mycket pappa för Almenackan och Tack så jätte mycket farmor och Tommy för SNÖ-örhängena, ur snygga!!

Örhängena var sinnessjukt snygga och almenackan var efterlängtad!
Klarar mig inte utan min kära almenacka. Man vill ju kunna skriva upp alla inplanerade saker! ;-)

Visar mera saker senare, men detta var två saker från igår iallafall! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0