Träd





STRESSAD DAG! Försov mig en timma imorse. Skulle upp sex, men vaknade sju av att mamma undrade ifall jag försovit mig. Skyndade mig lite (inget alls, satt å prata med Micke en timma!). Sen sista halvtimmen skynda jag mig som fan med allt. Åkte till stan, gick med Izor en timme, sen skola halv elva till fem! Fast vi fick sluta kvart över fyra iställllleeet!! :D Sprang till bussen, åt mat på bussen, hem och böt om, mamma skjutsade mig till träningen och ja.

Träningen gick bra tycker jag. Dom 3 sista intervallerna var tuuungaaa!! GÅ OCH DÖÖÖÖ skrek jag åt tränaren !!(inte). Men nu är jag mkt nöjd.

Iallfall, kom hem, gick med Izor, duschade, slängde in träningskläderna i tvättmaskinen, åt macka, satte mig vid datan och nu ska jag sova om 9 minuter! Fuck it.

Höres senare! KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0