Skolan vare idag!


Härlig bild tycker jag, från Åland!

Shit pommes! Kom just hem från skolan. Eller just och just, var väl hemma vid halv tre. Klev upp runt 06:10 idag och runt 09:00 infann jag mig på skolan! Kännde ju Martina iallafall så man var ju inte lika nervös efter man hade träffat henne, men innan var man pirrig, u got it?

Dagen har rullat på helt OK! Fick veta klassen osv. Funkar väl, blir ju bättre ju mer man lär känna alla. Lärarna var fan awsome! Kändes sjukt bra, så det kommer nog bli bra läsår tillsammans med de lärarna, lätt att orka med skolan liksom! ;D Pluggis jag e..?

Jag ska inte tråka ut er med snack om skolan! sånt tar vi mera senare. Nu ska jag sova en kvart, sen äta middag och sedan är det onsdagsträningen ikväll. Man ba men orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0