RECEPT; banan med choklad i ugn




Ni som ännu inte prövat banan med choklad i ugn kan dra åt helvete! Nä okej, JAG SKOJA!! Aa fast seriöst, det är sjukt gott. Helt klart min favorit. Därför bjuder jag er på receptet så att ni slipper dra åt helvete (alla fattar att helvete-delen var ett skämt!?).

1 person:
1 banan.
4-5 rutor choklad.
Aliminiumfolie.
Glass (alt grädde).
Ev. bär!
 Do it:
Snitta bananen och lägg i choklad (as ni can see på översta bilden), vira sedan in i folie med snittet uppåt på bananen. Lägg sedan i ugn eller på grill tills chokladen smält (ca 170 grader i ugnen, tar typ 30 min). Servera med glass och eventuella bär! AWSOME♥

Har ni ätit banan&choklad i ugn tidigare? :-)

Kommentarer
Postat av: Sissi

mums!



sv: tack så mycket, vad glad jag blir av dina ord :)

2011-08-10 @ 17:35:44
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0