Nattbloggischen



Tjejen som nattbloggarn @ barajennan! Det borde bli jag det, jag bara känner som så.

Nej men jag ska inte inleda ett nattinlägg med att jag borde kallas nattbloggarn ect. Känns lite b. Sorry.
Kvällspromenad med Izor samt duschning; check!√ Nu äre alltså bara en sväng in i drömmarnas land. På tal om land så kan vi ju också nämna att jag längtar utomlands, bort från Sverige & regn! Bort från skola & läxa.

FAN! På tal om läxa, jag skulle läst igenom papprena idag till läxan så att det inte skulle bli så mycket plugg till det imorgon. Aja, hålis imorgon på 2 timmar, drar det då! Puss g'natt!

(Bilden passar till inlägget, skeptiskt liksom!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0