"Känner mig så elak när jag inte bryr mig"...


I really like the picture! Don´t ya?

Jag är slut. Slut som människa. Blir så stressad av att allt inte är strukturerat. Att allt inte är totalt under kontroll och planering. Sätter mig ikväll och skriver in timme för timme i almenackan.Yadayada.

Och bara för att jag är så trött har all ork försvunnit och känslan av att jag inte bryr mig om någonting finns här konstant!
Jag måste träna, jag bryr mig inte. Vill städa rummet, jag bryr mig inte. Alla gillade cupcakesen jag gjorde till idag, jag bryr mig inte. Theo är döpt, jag bryr mig inte, men grattis iallafall. Pappa är nygift, jag bryr mig inte, men grattis-kram ändå!

Det är jobbigt att ha denna känsla av att inte bry sig. Plus att jag känner  mig så elak när jag inte bryr mig. (Det gör saken ännu värre). Nu struntar vi i negativa saker! Kör på ett glatt inlägg om 20 min, u got it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0