godmorgon.


En svartvit bild på mig, och Linus huvud dårå! Från midsommar. Happiness.

Nejmen godmorgon på er iallafall! Här ligger jag i min lilla soffa med da cåmpjutör i knät. Redigerar bilder och tycker allmänt synd om mig själv.
Varför tycker du synd om dig själv Jennifer?
Jo, tackar som frågar, men det är såhära att jag tydligen skadade mig på träningen i onsdags. Kände det lite i onsdagskväll men då orkade jag inte bry mig så mkt, antog att det skulle gå över och sådär. Men igår fortsatte det göra ont. Blev lite orolig men höll tummarna att det skulle gå över, men idag när man vaknar har det bara blivit värre. Känns inte bra då det är midnattsloppet imorgon. Ska höra med my trajningshälpör (översatt till svenska; min träningshjälpare) (och ja jag kom inte på något bättre, klaga inte) så får vi se hur vi blir rådgivna till att göra!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Micka

hehe inte precis lätt att få en bra bild på dig/er när ni håller på att skutta omkring :P hah <3

2011-08-12 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0