Badning

Var hos "kusinerna" för nån månad sedan och badade i deras pool. Kaaaallt vare (okej det var typ 25 grader, men det kändes som 15,heh).

Men nu är sommaren typ slut (?) och hösten är påvääg. Inte alls taggad på mörka kvällar (eftermiddagar också för den delen), kyla, regn, snö, skola, plugg och tråk! Men man får se till att planera in mycket roligt denna höst och vinter så att man har mycket att se fram emot iallafall.

Some pics;

Börjar med en inte allt för ful bild! Söt-Casper och "IIIIHHHH-så-kallt-i-vattnet-Jennifer".

Hahah, jag råkade välta Casper lite fint sådär när han låg på krokodilen. Därav min min (dryg mening; min min). Jag brukar då alltså inte gå runt med sådan min utan anledning. Just för your information!

Inte sparka  på den som ligger, eller hur den nu går, så därför hjälpte jag Casper efteråt!

Förutom att jag har kinesögon (inget elakt men´t mot kineser!) och Casper blundar så var denna bild otroligt fin! Helt klockren. Typ.

Avslutar inlägget med en sjukt fin bild på mig (jag i mitten dårå och inte till höger), Casper och Alice!♥


Kommentarer
Postat av: Guevacci.se

hehe ja :D vad har du gjort idag då?:)

2011-08-11 @ 20:53:36
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0