Dagens träning




Just (,eller okej två timmar sen,) hemkommen från träningen! Fast jag var slut i kroppen och riktigt trött, kände mig nästan sjuk, så drog jag mig dit och pallade köra järnet! Okej, kanske inte järnet men ändå. Är riktigt nöjd över passet och man känner hur det går framåt! :)

Vi körde intervaller, as usuall, och det var ca 700-800 meter tror jag Per sa! Man var två och två så det blev som en stafett. Medans den ena sprang så vila den andra, om ni fattar? Så man sprang 5 st varv i var, sedan joggade vi nån kilometer tillsammans, därefter 5 st varv i var till och allt avslutades med en liten lek. Eller avslutades och avslutades! Vi avslutade ju såklart med stretching! Saksamma. Skönt med träning!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0