Fin häst idag♥


Min fina lusloppa! :D♥

Idag slutade jag väldigt tidigt! Halv ett närmare bestämt.. Var väldigt skönt.
Hade även nationella idag och det gick väl sådär. Det som är helt awsome det är att nu är det bara engelska muntliga och matte skriftliga kvar, sen äre slut på nationella för åk.9! :D


Red även min fina häst idag och det gick jätte bra. Red på en äng och böjde igenom han lite och så, sen la jag upp en trädstam i skogen och hoppade. Dock var det lerigt så jag fick ta det lite lungt så att inte hela hästen skulle gå omkull ;)

Nu däremot ska jag knoppa i säng! Goodnaatt!! :)♥


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt i helgen då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-14 @ 14:25:03
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: fattiga inneliggare

vilken fin bild :) Kramar!

2011-04-14 @ 17:15:08
URL: http://fattigainneliggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0