Hole Jesus så tröööött jag är!




                           |FOTO:Jennifer,KAMERA:Casio EX-F1|

Jag vet att jag har tjatat om detta men...guuuuud så trött jag är!
Hade iallafall sovmorgon idag, vilket var väldigt skönt. Kunde sova en timme extra plus att jag kunde ta det riktigt lungt på morgonen. Men nu längtar jag iallafall till helgen!

Har följt med mamma på hoppträningen. Det gick jätte bra. Nästa vecka är det min tur att hoppa :D Måste nog bara hoppa lite hemma först så jag kan hitta lite knappar på han efterssom jag inte hoppat han alltför mycket innan! Nejmen nu ska jag äta...Blev en väldigt sen middag idag då både jag och mamma kom hem sent ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0