Almtuna!

Igår efter maten åkte jag med pappa till Gränby ishall! Min kusin Oscar hade nämligen premiär i Almtunas A-lag och dom körde mot AIK! När det var 1 sekund kvar av matcen gjorde Almtuna 1-1. Och efter straffarna vann Almtuna :D

Det var mycket kul. Men när Almtuna gjorde första målet blev pappa så glad så han reste sig upp jätte hastigt. Och när han skulle sätta sig så hade stolen fällts in(ni vet som på en biosalong) så pappa råka halvsätta sig på golvet, och i sammaveva slog han till mig på armen och på kindbenet! Haha snacka om galen släkt! ;)

Nu väntar skolan och det var inte riktigt meningen att jag skulle hamna här!! Har btw sovmorgon till 09.10 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0