ALLA borde prova någongång!



Tänkte att jag skulle slänga in denna video från förr förra veckans hoppträning! Gick ganska bra den gången och trots allt så var det Fridays och min första hoppträning tillsammans♥

Idag efter skolan åkte jag upp till min älskling! Så som jag har saknat honom. Känns som att det var månader sen vi sågs sist...Fast det var ju iofs i torsdags vi sågs sist! Men ändå.
Red i skogen en halv timma och avslutade med galopprace, snacka om att man hade en glad häst efteråt ;)

Och måndag betyder ju Yoga för min och mammas del, så det var bara att dra på sig mjukisdressen och bege sig dit! Och vet ni vad? Jag ÄLSKAR Yoga! Det är kanske lite jobbigt med alla övningar, men när man får ligga och vila så somnar man nästan. Det är verkligen avkopplande och man känner sig trött,utvilad och glad. Allt på samma gång. Men för att dra detta lite kort, så borde alla prova Yoga nångång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0