Vill sova ut ordentligt men nix...


En bild från igår då vi longerade Friday!

Idag åkte jag till stallet efter skolan och red Friday. Hoppade lite lätt och shit så fina språng han fick. Den ända vi ska tänka på är att han måste öka farten lite ibland. Sen det vi ska börja öva på nu är omhoppningssvängar och hoppa ur sväng! Det är lite svårt då han är så stor och det är inte alltid lätt att vända på en 50-öring när man inte har tränat på det förut ;)

Har även hunnit med att jogga en sväng med mamma! Jag var så trött så jag var svimfärdig, men så tänkte jag: Okej jag kör en kvart på Crosstrainern då! Men sen efter 3 minuter frågade mamma och jag ville med ut i spåret och då fick jag energi i kroppen ;) Körde två varv i 1,3 km och sen 500 m=3,1 km. Är nöjd ändå. Fick ont i magen efter första varvet, tror det berodde på alla kakor och bullar som jag och Linus tryckt i oss, haha! Men runt kom jag :)

Nu ska jag lägga mig i sängen för att sova. Vill få sova ut ordentligt men nix, den gubben går inte då det är skola 24-7....

Kommentarer
Postat av: Ronja

Sv: Tack!:) Känner lika jag med, även om ja tkr att den svart vita är snygg också, de är mer en "typisk" kill bild.

2010-10-19 @ 15:45:23
URL: http://bygoode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0