Oscar #2






                                                  |FOTO:Jag|

Här kom ytterligare en del av fotona på Oscars hockey!
Igår och idag vad det iallafall hoppkurs och jag är så HÄÄÄÄR nöjd! Igår vad det mera markarbete med lägre hinder. Han hoppade jätte bra och lyssnade perfekt. Idag vad han jättefin i början men mot slutet blev han trött och orkade inte få med sig bakdelen. Men det jag var mäst nöjd med är att han GJORDE GALOPPOMBYTE :D:D:D Ni som har häst förstår känslan när ni har tränat på något massamassamassa och sen klarar den av det, härlig känsla!!

Nu är jag mer än taggad på Våren-2011! Då ska Friday och jag börja tävla, så man kan inte annat än att längta efter kursen idag ;) Nu ska jag däremot på middag hos farmor. Hörs senare med lite update om kvällen.

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Hey :) Pälsvästar hiss eller diss?

2010-10-02 @ 21:44:13
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0