Tårtan från i fredags!






Tänkte att ni kanske ville se tårtan jag gjorde i fredags till mitt födelsedags firande med pappa och halva släkten! Det blev en pinocchio tårta(sockerkaksbotten med maräng) och grädde, detta toppade jag med banan, kiwi, mandarin, annanas, vindruvor,strössel och sen hade jag skrivit en egen text med choklad och dekorerat :) Alla sa att tårtan var riktigt god och jag får nog hålla med om att tårtan var suverän!

Just nu kollar jag på Biggest looser, men liten senare kommer det upp bilder på presenterna och på Friday hang in then :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg :D

2010-10-18 @ 21:37:19
URL: http://broddnyckel.blogg.se/
Postat av: Carina

Mycket fin tårta...och det smakade utmärkt dagen efter också=)

2010-10-18 @ 21:44:28
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/
Postat av: Bellan

Men grattis! =) tårtan ser jätte god ut! =) =D

2010-10-26 @ 16:28:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0