Satte hjärtat i halsgropen

Åhhh såå glad jag är!! :D
Igår mejlade jag ett företag och frågade om jag fick praoa där 2 veckor! Jag höll tummarna så de blev alldelses vita... ;) Jag tänkte att de förmodligen inte skulle svara först på måndag då den riktiga arbetsveckan börjar, men nu när jag satte på datan och loggade in på min mail stod det:ett nytt medelande. Jag satte hjärtat i halsgroppen och höll tummarna ytterligare lite till. Jag försökte intala mig själv att de förmodligen bara var reklam. Men när jag öppnade mailet stod det från det företaget!! Och dom sa att jag får vara där under mina två praoplatser :D:D:D

Vill dock inte berätta än vart jag ska vara utan det får ni veta när allt är klart! Jag ska prata med mamma också för jag har bara pratat med mamma. Jag vet att jag ska åka, men lite mera detaljer ;) Sen ska jag skicka över en praoblankett som företaget måste fylla i!

HURRA vad jag är glad :D


Bild på mig i min egensydda klänning och min gamla frisyr...

Kommentarer
Postat av: My

Tack, allt väl? :)

2010-10-03 @ 17:23:35
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Jennifer

åh, har du sytt den själv? :o duktigt! :) önskar att jag också kunde, haha!

sv: åh tack, hehe :D

2010-10-03 @ 17:25:05
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0