Gäller att få upp lite kondition menar jag


FOTO:JagKAMERA:Casio EX-F1

Idag har jag sovmorgon, det är därför jag sitter här framför datan och häckar!
Igår blev det inte så rolig bloggning, men jag kännde inte för det. Men efter skolan så åkte jag iallafall in till stan! Köpte ett par jeans och två linnen :D Är nöjd med mina köp, och ni får se sakerna lite senare...

Sen joggade jag igår också. Det går bättre och bättre för varje gång, så det är ju bra! Har som mål att jag ska springa sträckan 5 gånger och varje gång minska. Så springer jag på ex.20 minuter så måste jag ha som högst 19.59, annars blir det ajabajja! ;) Men jag har nu sprungit 3 gånger. Andra gången sprang jag 2½ minut fortare och igår sprang jag ½ minut fortare.
Jag har som mål att delta i Premiärmilen 27 mars(2011) i Stockholm. Det loppet är 1 mil och det känns ganska lagom istället för att kasta sig in i Maraton på 4,2 mil ;) Men jag får ju inte springa Maraton(18-års gräns) men det finns andra lopp såsom Lidingöloppen,halv maraton, tjejmilen,vårruset m.m m.m!
Ni läsare ska få delta i min träning fram till att klara av och komma i mål på Premiärmilen! Det gäller att få upp lite kondition menar jag, hehe^^

Men nu var det inte meningen att detta inlägg skulle blir 1 km långt, så jag avslutar HÄR!

Kommentarer
Postat av: My

Ja, mån får tänka så så går det mycket bättre att springa :D Allt bra?

2010-10-07 @ 09:14:21
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi ja. :) Det är mysigt!

2010-10-07 @ 15:44:41
URL: http://aifoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0