Sista shoppingdelen


Panelgardiner till köket.
Duk till köksbordet!

Bordstabletter 29 kr st.

Detta var de sista som vi köpte från min lilla "julshopping" för ett par veckor sen! Som jag tidigare nämt så passar panelgardiner bäst till kök där det finns ex ett bord eller liknande framför. Blir stilrent på något sätt, men annars ska det vara breda gardiner ifall det är mellanrum från fönstret och möbler!
Åter till shoppingen... Det kommer verkligen matcha snyggt med röd duk, beiga gardiner och samma färg på bordstabletterna- SNYGGT!

Vi hörs nog senare ikväll. Har spinn tillsammans med pappa 19.00 så det ska bli spännande. Har aldrig provat förr så aa :D♥

Kommentarer
Postat av: Sissi

Hej! Du ställde några frågor till mig i min frågestund så jag tänkte bara säga att du hittar svaren i min blogg nu i det här inlägget: http://enligtsissi.blogg.se/2010/november/utkast-nov-21-2010.html#comment

2010-11-24 @ 16:23:14
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0