Resturang x2

Igår efter dansuppvisningen, som förövrigt gick kanon(!!), så gick pappa,Carina och jag till en resturang. Pappa och Carre åt mat medans jag mumsade på en fransk chokladtårta med grädde och lite glass! Goff? Jaa! Gött? JAA :D:D!!!!!

Och idag när jag kom hem från staden så undrade Micke om jag ville åka tillbaka till stan och käka på resturang, och jag liksom bah "What TE hell liksom ofc I want det you know"! Så vi åkte till Riverside tror jag det hette. 4/5 fick resturangen i betyg tror jag! :) Köttet jag åt var ju mer än KANON! Åt det med pommes och bea, men det som var minus var att man inte fick sallad :S Men jaja jag ska inte gnälla som min far ;)
Till efterrätt åt jag franskchokladkräm med grädde! Jag känner att jag äter lite mycket franskt nu va? Haha^^

Tänkte på det att folk lär ju undra när jag,Micke och Linus går på resturang! Antagligen tänker dom: "Man kan ju undra hur den där gubben fick ihop med med hon där! Hon lär ju vara högst typ 22,23 år!"..... Det är inte lätt att se gammal ut inte :/


Fransk chokladtårta från igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0