Dag 3-TORQUAY



Från i torsdags(15/7) så har jag inte så mycket bilder. Vi tog dom flesta bilderna på Linneas kamera så ni får se bilder senare! MEN(!!) jag kan ju iallafall berätta nu om den dagen :)

På morgonen skulle vi ha sandcastelcompetition men vädret var så dåligt så det blev inställt, så tråkigt!! Men istället för det så fick vi göra nån frågesport som inte var det roligaste jag råkat ut för. Innan skolan gick Linnea och jag på stan en liten stund. Jag köpte 1 bodybutter 60 kr(ord.130kr) och 1 bodyscrub 60 kr(ord.130kr) från thebodyshop! ÄLSKAR´T! Det var mycket bra pris också för i Sverige kostar det ca 200 kr ord.

Men på kvällen var det iallafall disco! Shiit så kul det var :D DJ var bäst så man sjöng med i alla låtar och bara rockade loss helt enkelt! Ni skulle vart där guys.


Haha jag bara tog kort på ngt jag tyckte var kul XP

Ja som sagt var det inte så mycket bilder men lite iallafall :) Ni får mer sen<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0