Dag 2- TORQUAY


Precis innan vi skulle gå till skolan första dagen så hade jag en sååån himla fin hårknut! Den såg ut som en konstig snäcka, haha ;)






Massa random bilder från första dagen i skolan(asså andra dagen vi var i Torquay).
'
1 linne, 1 kofta,Linneas skinnjacka och min jacka! Fasiken vad kallt det är i England. Regn,regn,regn... Jag som inte ens tog med ett par jeans fick lov att låna Linneas leggings XP

Linnea äter lunch(snälla döda min inte för kortet Nea!). Vår lunch består av: En dubbelmacka med pålägg(oftast nån pålägg man inte gillar som man får peta bort), liten chipspåse, bisquite(?, chocklad med nåt som digistivekex i) och en frukt... Yummie? Nja :P


Vad söta vi är :)

Clocktower; en av våra mötesplatser när vi har aktiviteter på morgnarna och kvällarna!

Vacker utsikt! :)



Massa fina bilder från kvällen andra dan då vi hade Town Quiz i spöregn... -.-

The big balloon; en av våra andra mötesplatser! Det är en luftballong som man kan åka ca 30 meter upp i luften tror jag!

Detta var massa bilder från andra dagen, så keep up för dag 3.

Kommentarer
Postat av: Cindy Åkesson

Haha, den första sekunden trodde jag att det var Globen i Stockholm! (pantad man kan vara..) :D

2010-07-22 @ 16:43:50
URL: http://cindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0