Fin mamma, fin häst<3



                            |MODELLER:Friday&Mamma, FOTO:Jag|

Så vackra dom är :')......
Sitter här och äter jordgubbar och glass med Linus. Jag är nämligen barnvakt åt honom, och snacka om att han är jobbig. Grinar för ingenting. Men nej nu ska vi inte gnälla ;)
Jag har börjat packa lite idag inför resan och när Linus har lagt sig måste jag packa klart allting! Jag och Linnnea ska shoppa lite imorgon så då ska jag köpa ett par shorts och strumpor inför resan, sen är allting klart.... Det närmar sig ju med stormsteg!! :D

___________________________________
Uppdate: Skulle publicera detta vid sex men nu när jag kom in såg jag att det inte hade publicerats? :S Aja ni får se det nu iallafall ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0