Dag 4-TORQUAY


På fredagen hade vi lite sport på morgonen. Det var väl helt okej! Innan skolan hann vi med lite shopping också! Jag köpte 1 bodyscrub och 1 body butter från thebodyshop! Och en body butter i present till en person ;)

Katja:D En kompis som vi har träffat här :)

Linn:D En kompis som vi har träffat här :)

Ida :D En till kompis som vi har träffat här! :)

Från vänster: Katja, jag, Linn, Linnea och Ida ;D

Linnea :)<3

Anna-Märta(vår ledare första veckan), Ida,Katja, Linn, jag och Linnea :)<3

På kvällen var det club evning! Vi lärde känna varandra och åt kakor ;D Det var även min,Linns,Katjas,Idas och Linneas sista dag med detta gänget för vi var bara med dom en halv vecka medans vi väntade på att vår riktiga ledare skulle komma till vår nya grupp. Lite komplicerat och svårt att förklara menmen :)

Ser ni fiskmåsen,eller vad det heter, som sitter högst upp på fontänen? XD

När vi kom hem den kvällen var vi själva så vi myste med deras hund Rosie och gick en promenad, hihi ;D

Alla tre tjejer i huset minnsan! Nea, jag och Rosie ;D

Jomen detta var minsann dag fyra här nere! Förutom att skriva om alla dagar så kommer jag göra ett inlägg med bilder runt om från Torquay, typ stranden,staden osv. Sen ska jag göra ett inlägg om hur huset vi bor i plus bild på värdfamiljen. Och sen blir det säkert flera special inlägg och det kommer dyka upp bilder lite då och då eftersom att mina kompisar kommer skicka bilder när de kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Micaela (VECKANS BLOGG, DU HAR CHANS TILL MÅNGA LÄSARE OCH KOMMENTARER!)

Sv; Lycka till i veckans blogg, du kan få mycket kommentaerer och läsare^^

2010-07-22 @ 09:25:42
URL: http://coolamicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0