Bilder från kolmården del 1


Efter en lång resa på ca 3 ½ timme med lunchstop så var ju framme på Kolmårdens camping! Vi ställde upp husvagnen på vår plats, ställde fram stol och bord och packade upp lite i husvagnen. Efter det bestämmde vi oss för att ta en promenad och gå å spela minigolf!
Efter drygt en timmes spelande så räknades poängen ihop.
Mamma(och Linus) kom delad etta! Mamma poäng blev typ 41, Linus poäng är oklar ;) Micke: 43, Jag: 48 och Viktor 50. Spännande match det där ;D

Efter minigolfen bestämmde sig Linus för att han ville hoppa på hoppgrejen! Han drog med mig och Viktor men jag.....

.....gav upp hoppandet och filmade småbröderna istället! Mindre jobbigt ;)

Efter maten tog vi en strandpromenad! Snacka om att det är mysigt vid havet :D

Dom hade nån sandtävlingdär. Och shiiet vad duktiga vissa är!! Med hjälp utav finfin sand och vatten så kunde de skapa dessa mästervärk! Mycket coolare än snöskulpturer..... Den på bilden var helt klar min favorit. En man med vargar :D

Viktor agerade fotograf medans jag agerade modell! Kan medela att det blev riktigt måånga foton som ni får se sen ;D

Kvällen avslutades med lite godis ;D

Andra dagen åkte vi till Kolmårdens djurpark! Vi började med att åka linbana. Men nej det var verkligen inte värt 80kr/vuxen och 40kr/barn! Så ett tips är att inte åka den om ni ska dit i år. Men nästa år kommer det en ny linbana ;P

Söt lokatt :)

Mohaha vad snygg jag är som giraff ;)

Det var som ett museum där man fick gå in och kolla på skellet! Det var faktiskt riktigt coolt :)


Blir lite för mkt att lägga upp allt i samma inlägg så del 2 kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0