Sjöng upp idag


Åh vet ni vad? Jo idag sjöng jag för min musiklärare, Benny. Tror ni jag var nervös? Ehh,jaa. Jag höll på att dö, jag måste skämt ut mig rejält ;) Haha.
Jag sjöng "Hey soul sister" förstår ni och det bästa av allt var att jag kom ihåg texten :D 
Men snacka om att jag var skakis efteråt. Var helt knäsvag och jag skakade typ. Men Benny sa att det var jätte bra. Jag hade ett härligt vibrato på rösten och det var riktigt bra att jag kunde hela låten så jag verkligen potential till högre betyg. Det känns ju bra eftersom det var därför jag ville sjunga upp, för att få högre betyg!
Mer av vad han sa kommer jag inte ihåg eftersom jag var totalt död och skakis efteråt. Det jag kommer ihåg från det där var att jag babblade massa innan jag skulle sjunga om att jag gjorde det för att få högre betyg och då var jag tvungen att göra det.

Jag säger då det! Haha....

Kommentarer
Postat av: Camilla F - Design&Foto

Svar: Tack! :)

2010-12-09 @ 21:19:15
URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0