Dagens ridpass


Idag red jag ut med Emmi, Emma och Sandrine. Isabelle kunde inte tyvär...
Vi började med att rida tomterundan men när vi skulle trava blev Emmis häst, Hoffe helt galen. Så hon tänkte rida tillbaka och att vi andra tre skulle fortsätta rida. Men då bytte vi så jag red Hoffe, Emmi red Snobban och Emma red Friday :)
Hoffe var lite galen i skogen, han bockade och sparkade bakut. Var som att sitta på en gunghäst så jag fick sitta still där en stund och se till att jag inte ramla av, haha. Men när han var klar med det skulle han stegra sig också. Otroligt nog höll jag mig kvar ;) Sen var han relativt lugn resten av vägen så det var ju bra :)
Jag tror det gick bra för Emma att rida Friday. Alla hästarna var nog lite busiga ändå pga blåsten....


Jag och Friday i höstas! :D♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, var försiktig Jennifer!!!



Tack för godaste julfrullen igår och den fina julklappen. Vi syns i veckan. Kram.

2010-12-25 @ 16:50:35
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0