Ridning :D


                                                   |FOTO:Jag|

Ojojoj vad dåligt jag uppdaterar nu för tiden! Men imorgon blir det ändring på det!! Har massa bilder som jag ska visa då :)

Det har blivit lite ridning nu den senaste tiden och det känns bra :D Vi börjar ju få igång honom lite nu. Ska rida ett par dagar till sen får vi börja lite försiktigt med galopp. Det ska bli jätte kul att kunna variera träningarna lite och göra flera övningar där man kan blanda in galopp!

Red Friday idag och då red vi ut en timme ;D Ska rida han imorgon igen för mamma kommer hem sent. Tror det bara blir lite dressyr i padocken, jag har hittat massa olika övningar på internet som jag ska göra. Lite trav-och-bomövningar!

Vi hörs imorgon, puss♥

Kommentarer
Postat av: m

sv' åhkul :D lycka tilll. alltbra?

2010-08-17 @ 10:15:02
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Ebba

Japp :)

2010-08-17 @ 10:28:38
URL: http://bissmanebba.blogg.se/
Postat av: fridah

fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0